۵ پاسخ

ن عزیزم بده بهش
منم بعد ۶ یکی و نصفی ۱ دادم داشتم
بعد ۲

ن بابا فرقی نداره فقط ویتامین های ۲ بیشتره

نه اشکالی نداره من تازه ی هفته دارم دو میدم چون شیر یک داشتم دکترشون گف ایرادی نداره

هنوز یک باید بخوره

سلام باید شیش ماه تموم بشه بره ۷ بعد دو بده

سوال های مرتبط