من خیلی تعجبم که چرااین ماه هم نشدی ....بنظرم داروهاتووسطش قطع نکن حتی توپریودی .بزرگترین اشتباهه...یامشکل شوهرته یاداروهاتواونجورکه باید استفاده نمیکنی
منم کرمانی ام درخواست قبول کن حرف بزنیم🥺
🥺منم چهار رپز تاخیر ولی روز اول زدم منفی شد کاشکی بشه خسته شدم بس ک منتظر موندم
منم 🥲کاش حداقل پریود شم باز اقدام کنم
😢😢😢😢❤️❤️
اگه تا 10 روز تاخیر شد آزمایش بده عزیزم
فداسرت ماه بعد انشالله میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.