۶ پاسخ

منم همینجوری بودم اوایل با میوه و سبزیجات و نون پنیر خودمو سیر میکردم بعد رفتم دکتر قرص ب ۶ و دمیترون داد بهتر شدم

منم اینجوری شدم 😩 بددردیه خواهر

چیزای خشک بخور، مثل نون خشک و بیسکوییت. من اوایل میلم فقط به چیزای خشک و شور بود

منم خیلیی بی اشتها بودم ولی بدون غذا ک نمیشه هرچی میلت میکشه بخور
میوه بخور. گشنه نمونی

مغزیجات. خرما. میوه. اینارو جایگزین کن

آزمایش کامل بده

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری