منم همینجوری بودم اوایل با میوه و سبزیجات و نون پنیر خودمو سیر میکردم بعد رفتم دکتر قرص ب ۶ و دمیترون داد بهتر شدم
منم اینجوری شدم 😩 بددردیه خواهر
چیزای خشک بخور، مثل نون خشک و بیسکوییت. من اوایل میلم فقط به چیزای خشک و شور بود
منم خیلیی بی اشتها بودم ولی بدون غذا ک نمیشه هرچی میلت میکشه بخور
میوه بخور. گشنه نمونی
مغزیجات. خرما. میوه. اینارو جایگزین کن
آزمایش کامل بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.