چرا روزا نمیره خسته شدم کاش زایمان میکردم 🥲🫠

۱۰ پاسخ

وای نه الان زوده 🥲بزار از زنده موندنش مطمین شدی بزا🤣🥲
این ماه خیلی دیرنیگذره حقم داری
بجاش ماه هشت برامن زود گذشت فقط سخت تره

چرا الان این و میگی ؟!به جاش بگو کاش به موقع زایمان کنم.

ماه ششم و ماه هشتم دیر میگذره خیلی

چقدددد ایننن ماهو بدم میاد ازش خیلی دور میره

وای از الان بی تاب شدی🤣🤣البته حق داری منم اینجوریم

اتفاقا خوشحال باش ک مونده به زایمانت ما انقد استرس داریم برای زایمان و بیمارستان
همش میگم کاش یکی دو ماه دیگ داشتم تا اوضاع اروم‌شه🙁

من بااین وضعیت فعلا عجله ی برای زایمان ندار😢

میگذره اگه بش فک نکنی
همه میگفتن هفت دیر میگذره برا من ک راحت بود

شش ماه خیلی دیرمیگذره برام من یکسال گذشت خداکنه انشاالله هفت کی رفتم زودبگذره

خیلی زوده واسه اینجوری عجله داشتن😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سلین❤ مامان سلین❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد