وای نه الان زوده 🥲بزار از زنده موندنش مطمین شدی بزا🤣🥲
این ماه خیلی دیرنیگذره حقم داری
بجاش ماه هشت برامن زود گذشت فقط سخت تره
چرا الان این و میگی ؟!به جاش بگو کاش به موقع زایمان کنم.
ماه ششم و ماه هشتم دیر میگذره خیلی
چقدددد ایننن ماهو بدم میاد ازش خیلی دور میره
وای از الان بی تاب شدی🤣🤣البته حق داری منم اینجوریم
اتفاقا خوشحال باش ک مونده به زایمانت ما انقد استرس داریم برای زایمان و بیمارستان
همش میگم کاش یکی دو ماه دیگ داشتم تا اوضاع ارومشه🙁
من بااین وضعیت فعلا عجله ی برای زایمان ندار😢
میگذره اگه بش فک نکنی
همه میگفتن هفت دیر میگذره برا من ک راحت بود
شش ماه خیلی دیرمیگذره برام من یکسال گذشت خداکنه انشاالله هفت کی رفتم زودبگذره
خیلی زوده واسه اینجوری عجله داشتن😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.