مامانا
من لگنم چندماهه درد میکنه بنظرتون چیکار کنم ؟

۵ پاسخ

منم اینجوریم تو حاملگی همیشه درد لگن
دارم که میزنه ب پام
دکتر گفت لگن داره بزرگ میشه و جا باز میکنه

منم از اول بارداری همینطورم مخصوصا سمت چپ
به دکترم گفتم چیزی نگفت🥲

مال کشش رباط های لگنه اکثرا اینطوری میشیم منم درد دارم

منم همینطور مخصوصا پشت لگن و کناره هاش

فکر کنم طبیعیه چون بچه داره بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد