ماشاالله خدا حفظش کنه❤️❤️
تورا من را دعا کن من خیلی نگران هستم اصلا خاب به چشم هایم نیست خیلی میترسم 😭🖤آخی بچه اولم مشکل داشت این بار داری دوم من است و تمام آزمایش هایم را انجام دادم و سنو هایم را دکتر گفت اصلا مشکل نداره بچه ات و من خیلی نگران هستم خیلی میترسم از این که به دنیا بیایه مشکل داشته باشه 😭🖤لطفا دعایم کن
خداحفظش کنه
قربونش برم
خدا حفظش کنه نینی کوچولو رو😍 چه اسم قشنگی هم داره
خدااااامبارکه
خیلی خیلی مبارکه
عزیزم🥹خداحفظش کنه
خدارو شکر کاش ما هم با آرامش زایمان کنیم
ای جانم خدا حفظش کنه💞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.