من گفت دو روز اول هر ۴ ساعت پاراکید بدم و در صورت تب دستاشو و صورتشو بشور
امشب دیه انشالله تبش تموم میشه نگران نباش
عزیزم، واکسن ۴ ماهگی خیلی سخت بود، اگه تب داره همون ۴ ساعت بده
بچه من واکسن ۲ماهگیشو زد
اول اینک شیر نجوشیده رو بزار تو یخچال تقریبا صب تا شب بمونه ی خامه روش میبنده اونو با پنبه برذار بزن جا واکسناش
حتما با تب سنج تبشو چک کن نباید بالا ۳۷ونیم باشه من از زیربغل چک میکردم
قطره استامینوفن هر۴ساعت ی بار بده
دست و پاهاشو با اب ولرم بشور
عزیزم واقعا واکسن سنگینی بود بچه من خیلی عذاب کشید برای پایین آوردن تب یک آستین کوتاه تن بچه کن جوراب اصلا نپوشون سعی کن خنک بگیریش تا سه روز همینجورخ بعد بهتر میشه حواست باشه تب از ۳۸ بیشتر نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.