من بشدت از فرنگی متنفر بودم ولی دیگه عادت کردم الان راحت تره برام تا ایرانی
البته این سیارا یکم سخته
سنگیا خیلی خوبن
منم از اونایی بودم که بشدت بدم میومد عزاگرفته بودم که دکترم گفت باید استفاده کنی الان عادت کردم خیلی راحته
من از اول دستشویی فرنگی استفاده کردم..
کاهو میوجات بخور زیاد بخور تا یبوست نگیری
من ازاولش فرنگی رفتم دیگ اوایل سخت بود ولی برام عادی شد اخه به شکم فشار میاد باایرانی عادت میکنی حتما انجیر وروغن زیتون استفاده کن بخور یبوستت برطرف بشه
از اول بارداری فرنگی استفاده کردم خیلی راحته...تو ایرانی شدیدا اذیت میشم....ببین فرنگی که میشینی یه چهارپایه خیلی کوچیک بذار زیر پاهات اونجوری راحت تره
منم یبوست بد داشتم، دکتر گفت قرص آهن مو یه روز در میون بخورم، اگه تاثیر نداشت شربت لاکسی ژل بخورم. ولی خداروشکر تونستم درستش کنم.
تقریبا یه روز در میون یه فنجون آب پرتقال با پالم میخورم. ناشتا آب گرم میخورم. اینا کمکم کردن.
من ایرانی سختمه اصلا نمیتونم بلند شم
من که بعد زایمانم چند روز مجبور شدم بشینم . همونم به سختی
دیگه یه ذره درد بخیه هام کم شد میرفتم ایرانی
اول مایعات و فیبر بخور آلو و برگ زردالو هم کمک میکنه بعد برو اونجا لش کن به زندگی و بچه و مادرشوهر و هر چی دوست داری فکر کن ایشالا درست میشه🥲😂😂
منم فرنگی بدم میومد ولی از وقتی باردار شدم همون اول استفاده کردم که تااین موقع ها عادت کنم بهش
کیوی بخور انجیر بخیسون با آبش بخور آب زیاد بخور
برای یبوستت شربت لاکسی ژل بخور
منم فرنگی میرم دو هفتس
خیلی گیر کنم برای مدفوع میرم ایرانی البته نمیزارم یبوست پیدا کنم که اذیت بشم
منم اصلا نمیتونم رو ایرانی بشینم برا یبوستت شیرو خرما خیلی خوبه کاهو بخور میوه بخور اب زیاد بخور
من از قبل بارداری عادت داشتم
فرنگی خیلی خوبه. من رو دست شویی ایرانی خونریزی کردم
زاویه نشستنتو تغیر بده یا خیلی صاف شو یا خم شو برا مدفوع یه کرسی پا بذار زیر یکی از پاهات میاد
من عادت کردم از ۱۷هفتگی بخاطر سرکلاژ مجبور شدم بشینم رو فرنگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.