۵ پاسخ

مدیتیشن کن کتاب هنر ظریف بیخیالی رو هم بخون

نوشتن
نوشتن باجزئیات هر نشخوارفکری که داری هرچیزی گه اذیتت میکنه بنویس میتونی فش بدی به هرکی دلت خواس شوهر .پدر . مادر هرکی .چون جز خودت کسی نمیبینه بنویس چندین بار بنوبس تا دیگ این فکر سراغت نیاد و پذیرش باید هرکی هر طور هس و شدایط هرطوریه بپذیری تو تمام تلاشتو برای حل یه مسئله کردی و جواب نگرفتی پس فقط بپذیر وبگذر

هر چیزی شد دیدی داره عصبانیت می‌کنه یه لیوان دمنوش بخور بعد مدیتیشن کن هر بار هم زیر لب بگو (به عنم )😂😂

هیچ جوره تو خونمون هستش متأسفانه

شیرسماور🙂‍↕️🤣🤣

سوال های مرتبط