۴ پاسخ

اگر بوی ترش میده و شیر خودت بهش میدی عرق زنیان بگیر بخور درست میشه صبح ناشتا

کلا بو میده استفراغ

مال اسید معدس رفلاکس بدترش میکنه

اگه بوی ترش برا اسید معدست لابد

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی