۴ پاسخ

اره بابا من از زایمان اولم داشتم هنوزم دارم

آره
موردی ندارع
فقط یبوست نشی
اگر بیرون زد، فشارش بده بره داخل.(دکتر گفت)

طبیعی هم میشه زایمان کرد
یعنی دلیلی نیست که بخاطرش سزارین کنن

بله عزیزم منم داشتم

سوال های مرتبط