من که اصلا ندارم
عادیه
سخته ولی تحمل کن هر جا دیدی حالت بده انگشت بکن حلقت بیار بالا پشت بندش یچیز سبک بخور کم ولی، یا میخوای برو دکتر بدون تجویز دکتر قرصی چیزی نخور بزار خودش بده
منم از ۶هفته حالت تهوعم شروع شد باید بری دکتر بهت قرص بده
میفهممت یکم لواشک یا یچیز ترش بخور
لیمو بو کن
تحمل
من هنوز دارم🤦🏻♀️
تازه اول راهی عزیزم خداروشکر کن نینی تو دلت داری❤️
هنوز اولشه عزیزم باید صبر و تحمل کنی اینا نشونه رشد بچس همش بگو خداروشکر
وای منم دارم
چقد زود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.