۱۱ پاسخ

وای منم همینجوری بودم برای سنگینی معده بهم قرص پنتوپرازول داد برای حالت تهوع قرص متوکلوپرامید

منم همین طور، خیلی هم به بو حساس شدم. می ترسم بیرون عق بزنم آبرو ریزی بشه.
ولی فخمیدم گه نباید بذارم کعده ام خالی باشه. یکم نون خشک توی کیفم حالم رو جا می آره.

منم اینطوری بودم دکترم بهم قرص اندانسترون داد هر ۱۲ ساعت یدونه ،، معجزه کرد

دیروز فیلم یه دکتر طب سنتی در این رابطه دیدم
در یک کلام برای درمان بااااااید "ویتامین بی" دریافت کنید
۲ روش داره
روش خوراکی:
۱. سویق ماش و عدس و نخود و گندم فرنی درست کنید بخورید
۲. آش ماش بخورید
۳. ماش پلو بخورید
۴. ماشو مثل عدسی هم میتونید درست کنید بهش میگن ماشی

بهتره با ماش شیره انگور بخورید
یا
روش تزریق:
تزریق ب کُمپلکس با مشورت پزشکتون

ان شاالله نتیجه دیدین بگید بقیه هم انجام بدن
برای ما هم دعا کنید به درد شما دچار بشیم
منظورم ویاره☺️

B6 مگه دکتر بهتون نداده ؟

فقط حالت تهوع داری یا بالا میاری
اگه حالتشو داری میتونی سیب بخوری یا نون خشکه ابلیمو بو کن
گلاب ب صورتت بزن یا یه تیکه لواشک بزار دهنت
یا شکلاب
آدامس نعناع هم عالیه

کاری نمیشه کرد باید بسازی منم هنوز گاهی اینطوری میشم
کلافگیش بدتره

دراز بکش سعی کن غذا کم کم بخوری ک حالت تهوع نگیری

منم دیشب معده درد داشتم حالت تهوهوع همش حس میکردم ی چی ته گلومه ولی نمیتونستم بالا بیارم یک هفته تاخیر دارم علائم پریودی کمر درد و درد زیر شکم دارم ولی پریود نمیشم الان عطسه کردم سمت چپم درد گرفت زیر شکم یه تیری کشید روز پنجم تاخیری بی بی زدم منفی بود نمیدونم چکار کنم🤷🏻‍♀️

دکترت بهت ب۶نداده؟

منم همینطور عزیزم🥲

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری