سلام مامانا این قطره ویتامین برای چی خوبه

تصویر
۲ پاسخ

این زینکه
برای بالا بردن سطح ایمنی بدن واشتهاست
ولی یکی دوماه بیشتر نباید مصرف بشه
چون جذب آهن رو کم میکنه

زینکه دیگه.واسه اسهال میدن معمولا

سوال های مرتبط

مامان نلین مامان نلین ۸ ماهگی