این قطره برای چی خوبه؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

برای جذب بهتره آهن هست عزیزم . این مکمل قطره ی اهنه .

فولیک اسید هست برای جذب بهتر اهن

فولیک اسیده عزیزم همراه آهن میدی برای جذب بهتر

تقریبا یک هفته پیش هم پسرم تب کرده بود بردم دکتر یکی از داروهاس این قطره بود اخرم درست نفهمیدم برا چی داده بود ولی داخل گوگل زدم نوشته بودم برای اهن بچه س

دکتر برای بالا بردن اشتها ب پسرم داد

من به پسرم میدم قطره آهن هس

برای جذب بدن خوبه اگه رفلاکس نده

سوال های مرتبط

مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان پسری🩵👼🏻 مامان پسری🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان حسین جان مامان حسین جان ۱۵ ماهگی
مامان مامان اراد مامان مامان اراد ۱ سالگی