خانوما قطره پلارژین برای چی خوبه.؟

۹ پاسخ

پسر منم دو سه روزه بدجور سرفه میکنه آزیترو دادم امروزم پدی کاف خریدم برای من که پلارژین جواب نمیده اصلا

برای سرماخوردگی و گلو درد و سرفه و آبریزش بینی ایناست عزیزم

سرما خوردگی و سرفه

الکی که ننیشه داد دکتر باید بگه مریض باشه

گلودرذ

گلودرد و سرفه

سرما خوردگي-سرفه

سرماخورگی تب سرفه اینا

سرماخوردگی

سوال های مرتبط

مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان یا رضــ💜ــا مامان یا رضــ💜ــا ۱ سالگی