سلام مامانا قطره پلارژین برای چی استفاده میشه

۵ پاسخ

برای کودکان بالای یکسال استفاده میشه چون با عسل درست میشه.برای گلو درد،سرفه و ابریزش بینی

سرماخوردگی عطسه و آبریزش بینی

آبریزش
گلودرد
سرفه

ضد سرفه س

برای سرماخوردگی کودکان
گلودرد
آبریزش
سرفه

سوال های مرتبط

مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی
مامان پسری🩵👼🏻 مامان پسری🩵👼🏻 ۱۳ ماهگی