سلام خانم ها شیر خشک یک قویتر یا دو؟؟

۵ پاسخ

من الان هم 1 میدم هم 2 چون دو اینجا خیلی کمه ولی 1 زیاده ( 1 چربی و مواد معدنی بیشتری داره ) و شماره 2 چون بچه به غذا میفته شیر 2 سبک تره که بچه غذا بخوره

بنظرم وقتی دیگ وارد شش ماه دوم میشن باید دو بخورن پس همون براشون مناسبه دیگ چرا برگرده عقب باز

یک قوی تره چون بچه ویتامین غذاش شش ماه اول فقط شیره دو کمتره چون کمکی میخوره

بله گلم شیر خشک هرچی شمارش پایین تره مقوی تره از شماره های بالاتر

سلام
هرکدوم براساس سن بچه ها ویتامین و آهن مورد نیاز داره...

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی