خانم ها نظر لطفا
مایبی شیرخشک پوشک

تصویر
۷ پاسخ

ن این مناسب فامیل دوره یه مجلسی خوشگل بگیر.بازم هرجور خودت میدونی از مراسماتون چیزی نمیدونیم

مگه زندایی نمیشی چرا همه گفتن زن عمو🤣😅

واسه عروسی که شما زندایی عروس میشید به نظر من پیراهن مجلسی بپوشید مناسب تره چون شمام جزو درجه یکا محسوب میشید

ااا جدا اجازه برگزاری مراسماتو دادن؟؟

دختر زن عمو میشی یکم مجلسی تر قشنگ تر ظاهر شو اینی ک گفتی خیلی سادس

نه بابا یه چیز مجلسی تر بپوش زن عمویی اخه

بنظرم مجلسی بپوش اگه تالارع

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان آیسل وتو دلی مامان آیسل وتو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری