خانما برای رفع یبوست چیکار کنم؟

۴ پاسخ

اگه گل شمعدانی داری یکم شیاف کن خیلی کم .زود جواب میده

یه ذره کره خالی بده یخوره

گلابی بده اگه قطره بیبی کر داری هم ک عالیه برا یبوسته

داخل غذاش یه کوچولو روغن زیتون بریز عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان محمد امین 😍💙 مامان محمد امین 😍💙 ۱ سالگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی