خانما بادوم زمینی نفخ داره؟

۴ پاسخ

عزیزم پشت هر وعده غذایی چایی نبات بخور کلی عارق میزنی خودت خودم امتحان کردم خیلی خوبه

عزیزم آلرژی زاست و نباید بخوری

اره. ولی خب خوردنش خوبه
کم بخور
عرق نعنا بخور
یا چایی با هل باد

اره من دوماه بود خوردم خیلی دل درد شد بچم الان ن دیگ کمنره۳دوماهش داره تموم میشه بعدش عرق نعنابخور

سوال های مرتبط

مامان 🩷Nila🩷 مامان 🩷Nila🩷 ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولوم😍 مامان دختر کوچولوم😍 ۱۵ ماهگی
مامان کیانا🌱نیکان🧿 مامان کیانا🌱نیکان🧿 ۱۵ ماهگی