عزیزم پشت هر وعده غذایی چایی نبات بخور کلی عارق میزنی خودت خودم امتحان کردم خیلی خوبه
عزیزم آلرژی زاست و نباید بخوری
اره. ولی خب خوردنش خوبه
کم بخور
عرق نعنا بخور
یا چایی با هل باد
اره من دوماه بود خوردم خیلی دل درد شد بچم الان ن دیگ کمنره۳دوماهش داره تموم میشه بعدش عرق نعنابخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.