۵ پاسخ

بخاطر شروع رفلاکسه ، باید بری دکتر دارو بده
بچه ی من دارو میخوره بهتر شد ولی کامل خوب نشده

رفلاکسه

احتمالا بخاطر رفلاکسشه

رفلاکس داره عزیزم

دکتر ماهلین به من گفت بخاطر رفلاکس پنهانه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان ملورین🤍 مامان ملورین🤍 ۱۷ ماهگی