سلام خانما کسی در بارداری کیست داشت چطور باید رفع بشه؟

۱ پاسخ

من داشتم تو بارداری اولم دکتر گفت این کیست ها محافظ جنین هستن و خیلی مفیدن تو بارداری و با بزرگ شدن جنین خود به خود جذب میشن

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه طلایی💙🐣 مامان جوجه طلایی💙🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری