شما به بچه هاتون ازغذایه خودتون میدین؟

۱۴ پاسخ

بعضی وقتا کم

گاهی اره گاهی که ادویه نمک داره نه

در حد یکی دو تا قاشق چایخوری آره

من نمیدم خودش برمیداره 🤦 براش غذا درست میکنم حتی بعضی وقتا قشنگ سیرش میکنم بعد برای خودمون که سفره میندازیم با یک سرعتی خودشو به سفره میرسونه و غذاهای مارو میخواد غذای خودشو میارم سر سفره بازم قبول نمیکنه باید حتما غذای مارو بخوره هر چی از سفره دورش میکنیم ، بغلش میکنیم تو روروئک میزاریم اینقدر گریه می‌کنه که ما تسلیم میشیم و میشینه تو سفره با کیف غذاهای مارو میخوره تازه براش تو ظرف جدا میریزم قانع نیست باید از ظرف همه برداره

اصلاا

ن

بعضی غذا هایی که ادویه نداره بهش میدم اکثرا غذا جداگانه براش درست میکنم

اره مثل سوپ و ابگوشت درست کنم یا قیمه میدم بهش مثلا گوشت و سیب زمینی با یکم اب قیمه میکس میکنم میدم بهش
البته موقعی که هنو نمک نزدم ب غذام

نه اصلا

اره میدم کلا میزارمش سر سفره یا غذای خودش یا یکم از غذای خودمون میدم بهش اینجوری بد غذا نمیشه
از غذای خودمون مثلا سیب زمینی غذا یا آب سوپ رو میدم بهش

کمی میدم

اره عزیزم کم میدم

نه براش درست میکنم غداهای خودمون همش ادویه داره

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان 🫧سنجد🫧 مامان 🫧سنجد🫧 ۱۶ ماهگی
مامان باران و آوا مامان باران و آوا ۱ سالگی