۲ پاسخ

حتما ببرش دکتر اگه موز میخوره پوره کن بهش بده احتمال زیاد دکتر بهش شرب پدی لاکت میده واسه اسهالش

احتمالا ی ویروس وارد بدنش شد

سوال های مرتبط

مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی