۶ پاسخ

میشه منم لایک کنی نظراتوببینم

زود نیس؟

خیلی زوده بنظرم زیردوسال اصلن نبایدبگیزی

منم قصد دارم بعد از عید شروع کنم
ببینم میشه یانه

خیای زوده انشالله سه ب بعد میگیرم

منم درگیرشم😂
جیش رو زود یاد میگیرن ولی برا پی پی فعلا پوشک میکنم

سوال های مرتبط