با این بتا هفته ۶ بارداری هستی
تو این جدل نگاه کن
من روز سوم تاخیرم رفتم ۹۵۵ بود و ۴هفته بودم و دوقلو بودن شماهم همون ۸ هفته برو سونو
دوقلویی صددرصد منم بتام بالا بود ۲قلو دارم
به به مبارکه😍
هشت هفته برو
ک قلبشم تشکیل شده باشه
زودتر نری خواهشا بعد استرس میگیری ک چرا اینجور شد اونجور شد
سر تایم خودش برو
با ارامش
سلام عزیزم مبارکه😍😍
از بتا نمیشه تشخیص داد
برو زیر نظر پزشک برات ازمایشات اولیه و سونو رو تاریخ میزنه کی بری
از روی بتا که نمیشه هفته رو تشخیص بدی از اولین روز اخرین پریودیت و سونو قلب تشخیص میشه
سلام عزیزم، مبارکه
شما بی بی چک زدید ؟ چند روز از موعدتون گذشته؟؟
بتات بالا هست یا هفتت بالا هست یا دوقلوی البته یه حدس فقط ولی میتونی شنبه بزی سنو
احتمالا ۶هفته اینا
مبارکههه
۸ هفته برو واسه قلب
ولی اگه میتونی همین الان برو آزمایشات اولیه بارداری رو انجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.