سلام بتا اینه چند هفته هستم و کی برم سونو؟

تصویر
۱۱ پاسخ

با این بتا هفته ۶ بارداری هستی

تو این جدل نگاه کن

تصویر

من روز سوم تاخیرم رفتم ۹۵۵ بود و ۴هفته بودم و دوقلو بودن شماهم همون ۸ هفته برو سونو

دوقلویی صددرصد منم بتام بالا بود ۲قلو دارم

به به مبارکه😍
هشت هفته برو
ک قلبشم تشکیل شده باشه

زودتر نری خواهشا بعد استرس میگیری ک چرا اینجور شد اونجور شد
سر تایم خودش برو
با ارامش

سلام عزیزم مبارکه😍😍
از بتا نمیشه تشخیص داد
برو زیر نظر پزشک برات ازمایشات اولیه و سونو رو تاریخ میزنه کی بری

از روی بتا که نمیشه هفته رو تشخیص بدی از اولین روز اخرین پریودیت و سونو قلب تشخیص میشه

سلام عزیزم، مبارکه
شما بی بی چک زدید ؟ چند روز از موعدتون گذشته؟؟

بتات بالا هست یا هفتت بالا هست یا دوقلوی البته یه حدس فقط ولی میتونی شنبه بزی سنو

احتمالا ۶هفته اینا

مبارکههه
۸ هفته برو واسه قلب
ولی اگه میتونی همین الان برو آزمایشات اولیه بارداری رو انجام بده

سوال های مرتبط

مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 مامان دخترام 🤰🏻👧🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان نی نی جون مامان مامان نی نی جون هفته هفدهم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته دهم بارداری