من ایشالا ۱۴م نوبت دارم میشم ۷ هفته و ۴ روز البته با سونو ها طبق پریودم میشم ۸ هفته ولی ۵ هفته رفتم سونو طبق اون میرم برای قلب
بزا ۸ من ۶ و دو روز رفتم معلوم نشد
8 هفته و دوسه روز برو گلم. منم 6هفته و 6 روز هستم برا 17 اردیبهشت نوبت دارم
من ۶ هفته و ۲ روز رفتم قلبش تشکیل شده بود.
هفت هفته و چهارروز
من ۶ هفته ۶ روز بودم تشکیل شده بود صداشم شنیدم
دو هفته دیگه
۸ هفته برو
من شیش هفته رفتم تشکیل نشده بود ولی دکتر گفت ۸ هفته تشکیل میشه کامل
عزیزم ۸ هفته برو
من ۷ هفته رفتم معمولا اکثرا تشکیل شده براشون ولی برای من تشکیل نشده بود استرس گرفتم ولی ۸ هفته رفتم تشکیل شده بود.
شمام ۸ هفته بری بهتره
من7هفته رفتم
۷هفته به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.