من شش هفته هستم کی برای سونو قلبش برم

۱۲ پاسخ

من ایشالا ۱۴م نوبت دارم میشم ۷ هفته و ۴ روز البته با سونو ها طبق پریودم میشم ۸ هفته ولی ۵ هفته رفتم سونو طبق اون میرم برای قلب

بزا ۸ من ۶ و دو روز رفتم معلوم نشد

8 هفته و دوسه روز برو گلم. منم 6هفته و 6 روز هستم برا 17 اردیبهشت نوبت دارم

من ۶ هفته و ۲ روز رفتم قلبش تشکیل شده بود.

هفت هفته و چهارروز

من ۶ هفته ۶ روز بودم تشکیل شده بود صداشم شنیدم

دو هفته دیگه

۸ هفته برو

من شیش هفته رفتم تشکیل نشده بود ولی دکتر گفت ۸ هفته تشکیل میشه کامل

عزیزم ۸ هفته برو
من ۷ هفته رفتم معمولا اکثرا تشکیل شده براشون ولی برای من تشکیل نشده بود استرس گرفتم ولی ۸ هفته رفتم تشکیل شده بود.
شمام ۸ هفته بری بهتره

من7هفته رفتم

۷هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید هفته سی‌ودوم بارداری