دوستا ۷ هفته دو روز هستم کی برم برا قلبش

۸ پاسخ

من هفت هفته و سه روز رفتم قلبش تشکیل شده بود ولی صداشو نزاشت گفت ضرر داره فعلا

من هفت هفته و سه روز رفتم تشکیل شده بود

خوبه برو

۸ هفته بری بهتره صدای قلبشم می‌زاره برات

بزار 8 هفتت تموم بشه بعد برو

من ۷ هفته و یک روز رفتم تشکیل شده بود ضربان قلبش هم منظم میزد🥰 البته نزاشتن صدای قلبشو بشنوم گفتن ضرر داره برای جنین

من شش هفته و سه روز هستم، سه شنبه میخوام برم سنو

میتونی بری دیگه الان تشکیل شده. میتونی هم بزاری ۸ هفته پر بشه

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجوهام🐣💕 مامان جوجوهام🐣💕 هفته دهم بارداری
مامان مامان نی نی جون مامان مامان نی نی جون هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهربون پسر مامان مهربون پسر هفته بیست‌وسوم بارداری