با معاینه و اینکه خودت متوجه میشی از رو دلت پایین تر حسش میکنی البته اگه هیچ دردی نداری یا حسی با معاینه مشخص میشه
معاینه دکتر
واسه من الان جوری اومده پایین ک ان اس تی هم میرم قلبش پایینه قسمت لگن دستگاه رو میزارن 😅
برو معاینه
من یجور مثانم درد میکنه که نگو سرش اومده پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.