۴ پاسخ

با معاینه و اینکه خودت متوجه میشی از رو دلت پایین تر حسش می‌کنی البته اگه هیچ دردی نداری یا حسی با معاینه مشخص میشه

معاینه دکتر
واسه من الان جوری اومده پایین ک ان اس تی هم میرم قلبش پایینه قسمت لگن دستگاه رو میزارن 😅

برو معاینه

من یجور مثانم درد میکنه که نگو سرش اومده پایین

سوال های مرتبط