از اول نباید بخوابی
دگ از اول نباید بخابی
بچه رو به میکنی عزیزم اکسیژن بهش نمیرسه به پهلو بخواب تایم کمی هم طاق باز
عزیزم تا زمانی که بتونی و اذیت نشی میتونی رو شکم بخوابی
تاجایی ک سختت نیست استفاده کن
بزرگ بشه دیگه آرزوت میشه به شکم و پشت خوابیدن😁
بچه بیچاره رو لهههه کردی دختررر
اینجور ک تو پرسیدی معلومه از اول تا الان اینجوری میخوابیدی 🤣
از وقتی ازمایش مثبت شد دیگ رو شکم نخوابیدم
ب شکم ک نباید بخوابی باید از دوازده هفته سعی کنی بیشتر ب پهلو باشی
تا ۲۰ اینا
از ۱۵ ب بعد رعایت کن نخواب
بیست
ولی از الان رعایت کن ک بعدا عادت کنی سختت نباشع
من با وجود اینکه همیشه ب شکم میخوابیدم
ولی از وقتی فهمیدم باردارم دارم خودمو عادت میدم کبه شکم نخوابم
من از اول سختم بود نمیشد
والا من ک هنوز ب شکمم مامانم میگه خاله ام سر هر سه تا پسرش تا ۹ماه رو شکم خوابیده بود خدا بیامرز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.