خانما تا چند هفته میشه ب شکم خابید🙄

۱۳ پاسخ

از اول نباید بخوابی

دگ از اول نباید بخابی

بچه رو به می‌کنی عزیزم اکسیژن بهش نمی‌رسه به پهلو بخواب تایم کمی هم طاق باز

عزیزم تا زمانی که بتونی و اذیت نشی میتونی رو شکم بخوابی

تاجایی ک سختت نیست استفاده کن
بزرگ بشه دیگه آرزوت میشه به شکم و پشت خوابیدن😁

بچه بیچاره رو لهههه کردی دختررر
اینجور ک تو پرسیدی معلومه از اول تا الان اینجوری میخوابیدی 🤣

از وقتی ازمایش مثبت شد دیگ رو شکم نخوابیدم

ب شکم ک نباید بخوابی باید از دوازده هفته سعی کنی بیشتر ب پهلو باشی

تا ۲۰ اینا

از ۱۵ ب بعد رعایت کن نخواب

بیست
ولی از الان رعایت کن ک بعدا عادت کنی سختت نباشع
من با وجود اینکه همیشه ب شکم میخوابیدم
ولی از وقتی فهمیدم باردارم دارم خودمو عادت میدم ک‌به شکم نخوابم

من از اول سختم بود نمیشد

والا من ک هنوز ب شکمم مامانم میگه خاله ام سر هر سه تا پسرش تا ۹ماه رو شکم خوابیده بود خدا بیامرز

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته چهلم بارداری
مامان سانیار مامان سانیار ۲ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان الارز خانم مامان الارز خانم ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 مامان پناه👩🏼‍🍼🩷 هفته هجدهم بارداری
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۳ ماهگی