خانما از چند هفته ب شکم نخوابیدین؟

۱۷ پاسخ

۷هفته

از دوماهگی ک فهمیدم تو دلم نینی دارم😂

بهتره از وقتی قلبش تشکیل میشه دیگ نخابی ب شکم

سعی کن از اولش عادت کنی به پهلو

از همون اول 😁 خیلی سختم بود ولی خب چون از اول عمرم رو به شکم می‌خوابیدم

🤣😂☺

دوتا می زارم لای پام دوتا هم زیر سرم

ولی دور تا دورم بالش گذاشتم

من دیگه اصلا رو شکم نمی خوابم

از ۱۸به بعد نباید بخابی میگن بند ناف میوفته دور گردن بچه خدایی نکرده بعد خطرناکه

من الان هم میخوابم البته گاهی خسته میشم درحد چند دقیقه

از همون ابتدا ب پهلو خوابیدم تازه عادت کردم 🤣🤕🤕🤕

۱۶ هفته

وقتی ی کم شکمم بزرگ شد چون دیگه نمیشع روش خوابید درد میگیره

هنوزم گاهی طاق باز میخابم🫣😂

20هفته نباید بخابی دیگه

من از هشت هفته دیگه نخوابیدم

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق🌰 مامان فندوق🌰 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان سانیار مامان سانیار ۲ ماهگی
مامان پرنس آدرین 🔥💎 مامان پرنس آدرین 🔥💎 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تو دلی😍🫰 مامان تو دلی😍🫰 هفته بیستم بارداری
مامان فندق🌱 مامان فندق🌱 هفته شانزدهم بارداری