خانما از چند هفته دیگه روی کمر نخوابیدین؟؟؟

۵ پاسخ

از هفته ۲۰ به بعد دیگه بهتره بیش از ۱۰ دقیقه یا یه ربع روی کمر نباشید بیشتر روی پهلوها بخوابید (بیشتر پهلو چپ) 🌹
اگر هم شب ناخداگاه دیدید روی کمر خوابیدید اصلا نترسید و فقط به پهلوها جا به جا بشید و نگرانش نباشید.

از همون اول که فهمیدم باردارم رو کمر نخابیدم

تا۲۰هفتع

من هنوز عادت نکردم رو کمر نخابم🤕

از ۱۲ هفته به این ور بعضی موقع های ۵ دقیقه دراز میکشم ولی احساس میکنم جنین اذیت میشه سریع چپه میشم😂

سوال های مرتبط

مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رایان🩵🍼 مامان رایان🩵🍼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی خونه مامان نی نی خونه هفته چهاردهم بارداری