خانما از چند هفته روی کمر نخوابیم؟

۷ پاسخ

از ۱۷ هفته

20هفته

از بیست هفتگی که نباید بخوابی ولی بهتره از 16,17شروع کنی که عادت کنی یهو بخواهی از بیست هفته شروع کنی خیلی سخت میشه

ن عزیز

خوابیدن روی کمر به عروق خونی فشار میاره
کلا کمتر بخوابی بهتره توی بارداری
یدونه بالشتم بذاری یه کوچولو مایل بشی کافیه

منکه گاهی یکم میخوابم کمرم خشک میشه دیگه نمیتونم تکون بخورم نمیتونم بخوابم اونجوری فقط ب پهلو

از الان دیگه

سوال های مرتبط

مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان ماهورا🐣 مامان ماهورا🐣 ۴ ماهگی
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی