از کی دیگه رو کمر نخوابیم🤨؟

۷ پاسخ

من ک از بیخوابی انقد چپ و راست میشم
بین همین چپ و راست شدنا رو کمرم میخوابم تا درد کمرم اروم شه

من یه هفتس دیگ نمیتونم بخوابم به شکمم فشار میاد

وقتی ۲۰هفته میشی خودت دیگه نمیتونی هم صاف بخوابی اگر هم بتونی خیلی هم چون یه جوری اصن نفست میگیره زود باید یه وری بشی

تا هر وقت که دیگه نتونی

تا۲۰ هفته زده بود اینستا

این مطلب ب کدوم سمت بخوابیم اصن علمی نیس اینکه میگن بند ناف میپیچه وفلان ولی به پهلوی چپ خوابیدن خون رسانی ب جنین و مادرو بهتر انجام میدم ماها انسانیم ن رباط🙏🏻

من اول یازده دیگه سعی میکنم نخوایم

سوال های مرتبط

مامان حامی جونم💙⚽️🧢 مامان حامی جونم💙⚽️🧢 ۷ ماهگی
مامان نونو مامان نونو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخمل زیبا🌹 مامان دخمل زیبا🌹 هفته سی‌ام بارداری
مامان آریان مامان آریان هفته بیست‌ودوم بارداری