سلام
از هفته چندم دیگه طاقباز نخوابیم؟

۴ پاسخ

من از اول نخوابیدم چون عادت داشتم طاق باز بخوابم یا ب شکم
دیگه از اول سعی کردم ب پهلو بخوابم تا عادت کنم

از ۲۰

هرچی زودتر شروع کنی بهتره خودت عادت میکنی و اذیت نمیشی بعدش

از الان نخاب ک عادت کنی
از ۲۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهورا🐣 مامان ماهورا🐣 ۴ ماهگی