از چند هفته دیگه به کمر نخوابیم وبه پهلو بخوابیم؟؟

۷ پاسخ

از بیست

من که هر چی دارم میرم جلوتر بیشتر به کمر خوابیدن مایل میشم بخدا😥

۱ز۱۷هفته سعی کن دیگه به پهلو چپ بخوابی

از همین الان خودتو عادت بده به پهلو خوابیدن خیلی هم سخته...هیچی مث روشکم خوابیدن کیف نمیده😍😂😂

کلا به کمر خوابیدن به ستون فقرات اسیب میزنه ک شکمتون سنگین میشه و به پهلو خوابیدن چون خونرسانی رو بیشتر میکنه باعث‌وزن گیری میشه هرزمان ک احساس کردید دیگه سنگین شدید و بهتون فشار میاد دیگه به کمر نخوابید

از ۲۰ هفته ببعد
ولی از الان خودتو عادت بده که هی به کمر نخوابی

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نونو مامان نونو هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهورا🐣 مامان ماهورا🐣 ۴ ماهگی