ازچه هفته دیگ باید رو کمرم نخوابیم

۲ پاسخ

عزیزم دوقلو های شما همسانن یا ناهمسان تکون هاشو از چند هفته فهمیدین

بچهات جنسیتشون چیه؟ چن هفته فهمیدی؟ من ک‌از الان کم کم دارم سعی میکنم به کمر نخوابم میگن فقط پهلو خوبه اون پهلوی چپ برای خونرسانی بهتر به بچه منم مثل شما دوتا دارم دیگه دوتا خونرسانی بیشتری لازم دارن باید بیشتر به فکرشون باشی تا به فکر خودت

سوال های مرتبط

مامان دلوین و بارین مامان دلوین و بارین ۴ ماهگی
مامان دخمل زیبا🌹 مامان دخمل زیبا🌹 هفته سی‌ام بارداری
مامان ارشام مامان ارشام هفته بیست‌وهشتم بارداری