خانوما از چن هفته دیگه باید سعی کنیم ب پشت نخوابیم؟

۵ پاسخ

من دیروز دکتر بودم و دکترم گفت دیگه بیشتر به پهلو چپ بخواب برای خونرسانی بهتر به بچه

منکه دوهفته ای هس دارم تمرین میکنم

وای خیلی سخته من از الان دارم تمرین میکنم ولی هیلی سخته پهلو چپم سر شده دیگه

فعلا بخواب و لذت ببر🥲
از ۲۰ هفته اینا هرچند من از ۱۸ دیگه برای اینکه عادت کنم نخوابیدم ولی خیلی سخته🥲

از ۲۰ هفته به بعد باید پهلو چپ بخوابی

سوال های مرتبط

مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهان🩵نیهان🩷 مامان فرهان🩵نیهان🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهورا🐣 مامان ماهورا🐣 ۴ ماهگی