سلام بچها من بچم از دیروز یهو دهنش برفک زده ازچیه

۴ پاسخ

قطره نیستاتین بگیر بزن رو هربرفک دوقطره به سینه خودت هم بزن شیشه وپستونک اگه داره بجوشون هرهفته وبهشون قطره بزن هر ۶ ساعت اینارو دکتر به من گفته

چیز آلوده بع دهنش خورده شاید
سر سینه هاتو مرتب بشور اگه شیر خودتو میخوره

چیکار کنم

واسه دختر منم بود یه هفته
خوب شد

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣✨ مامان جوجه طلایی🐣✨ هفته هفدهم بارداری
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان رها،رستا💕 مامان رها،رستا💕 ۱۵ ماهگی