نوزادم دهنش برفک زده 😢

۱ پاسخ

روزی ۳ بار بعد از شیردهی شربت نیستاتین با قطره چکونش بریز رو زبونش قورتم داد مشکلی نیس نگران نباش به هفته کامل بزن حتی اگه خوب شد

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی
مامان رها،رستا💕 مامان رها،رستا💕 ۱۵ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی