خانوماکسی از این مدل تب سنج داشته؟!

تصویر
۶ پاسخ

قیمت شو میگی؟

قیمت چقدر بود ؟؟

چند قیمت؟؟

منم اینو دارم ولی هنوز استفاده نکردم

منم همین دارم خوبه

برای من برند mama&papa است
چطور؟

سوال های مرتبط

مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی ۱۳ ماهگی