کولیک داره برای همین ولع و حرص میزنه برای خوردن بعدشم اضافه اشو بالامیاره
وقتی شیر میدی شیب دار نگهش دار تو بغلت
اروغش رو حتما بگیر
نزار بیشتر از بیست دقیقه شیر بخوره
بعد شیر هم که اروغ رو گرفتی رو سطح شیب دار بخوابون
چرا بالا میاره آروغ میگیری
یا رفلاکس داره یازیاد بهش شیرمیدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.