سلام مامانا شیر پنیری از دهن بچه میاد نشونه چیه

۷ پاسخ

میگن پنیری باشه اشکال نداره بچه داره گوشت میگیره ولی آبکی نباید باشه

اوکی‌مشکلب نداره معدش پر‌بوده پنیری کلا موردی نداره

به من تو بیمارستان گفتن می‌تونه اضافه شیرم باشه

شاید خودت لبنیات خوردی عزیزم من دوغ یا خامه میخورم بچم اینجوری میشه

شیر حضم سده خوبه پنیری

پنیر باشه خوبع اخه میگن شیر چربیش خوبه

نشونه اینه ک عاروق بچرو نگرفتی معدش سنگین شده 😐

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین ۹ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۷ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۵ ماهگی