تنها دمنوشی که باردار ها میتونن مصرف کنن دمنوش میوه است.
مثل دمنوش سیب
دمنوش به
دمنوش عناب
میتونی شیر گرم کنی با کمی عسل توش حل کنی جرعه جرعه بخوری
آب نمک گرم مدام قرقره کن و سعی کن عفونت یا خلط گلو و بینی تو مدام تخلیه کنی.
خلط میاد توی دهنت وقتی سرفه میکنی بریز بیرون.
سیب و به رو خورد کن بریز توی شیشه مربا که درب فلزی داره بذار توی قابلمه آب چند ساعت بپزه یخورده آب میندازه اون هم برای گلو درد عالیه هم نینیت دوست داره
ابلیمو وعسل هم خوبه
لیمو شیرین و شلغم هم اگه داشتی بخوری خوبه
آویشن برا گلو خوبه ولی تو بارداری خوب نیس
به ابپز کن بخور
نشاسته
شیر گرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.