کار خوبی میکنی عزیزم ،یک شب خیس کن روز بعد بذار ،من نه هنوز نکاشتم ولی حتما می کارم به خاطر دخترام به خاطر ایران ، دلمون پر از درده ولی نباید بذاریم امید بمیره♡
گندم خیس کن عزیزم
بعد یک روز بکش از اب
بعدم جایی که میخوای بریز
یه پلاستیک فریزر بکش روش تا زمانی که ریشش در بیاد با اسپره همش اب پاشیش کن جای گرم بزار اما مطمئن باش خشک نشه نمدار نگهش دار
جاش گرمو مرطوب باشه زود سبز میشه
من از دیروز عدس خیس کردم کار خوبی میکنی
آدمی به امید زندست
سبزه؟؟؟ عید؟؟
عید😭😭😭😭💔💔💔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.