چون معمولا با گوشت گوسفندی درست میشه و خودش چرب هست دیگه نیاز نداره به روغن
اما اگه با مرغ یا بوقلمون درست کردی ،موقع سرو کردن یه کم روغن تو کاسه بیار که هرکس خواست بریزه
طرز تهیه حلیم میگی؟؟
ما نیشابوری ها حلیم درست میکنیم روشن قیمه بدون رب میریزیم اون قیمه رو پر روغن درست میکنیم
نه.
نه عزیزم ما نمیزنیم،موقع سرو هرکی دوس داشت روش میریزیم با دارچین و شکر
نه
نه بعد روغن یا کره رو با دارچینو شگر بریز روش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.