من اینجا صب تا شب تک و تنها دق میکنم، بچه رو هم دیگه نمیدونم‌چیجوری سرگرمش کنم.

۱ پاسخ

ای خواهر مگه ما کیوداریم تازه بابای بچه هم که میاد خونه نهایت سرجمع پنج دقیقه مفید بگیردش بعدش میخواد استراحت کنه شام بخوره و.....
تحمل کن و تنهاییتو بپذیرش عزیزم

سوال های مرتبط