سلام دوستان
میگم من درد دارم زیرشکمم بعضی اوقات خطرناک نیست؟

۲ پاسخ

از زیاد نباشه نه

نه منم دارم زیاد از حدش خوب نیست و استراحت کن

سوال های مرتبط