مامانا من 16هفته بهم دکتر گفت جنسیتش پسره یعنی دیگه تغییر نمیکنه ؟؟

۳ پاسخ

وای منم میخام برم 😁

ن دقیقه اون تایم

نه دیگ درسته انتی هم بگه پسر خطا نداره.
معمولا پسر خطا نداره دختر خیلی خطا داره

سوال های مرتبط